1 квітня 2020 року!
Добрий день! Тема уроку "Утворення та розквіт еліністичних держав"Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=K5cHlJvB8zM
Опрацювати матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/1d4LZDH11OyEwlq4ezatdDnzIU_a4Bsqk/view?usp=sharing
Завдання:
1. виписати у зошити поняття "еллінізм" та
хронологічні межі цього періоду
2. Скласти розгорнутий план до запитання «Чому еллінізм
вважається особливим періодом в історії Стародавнього світу?»
3. Повторити параграфи 27-31. Підготуватись до
контрольної роботи!!!
2 квітня 2020 року!!!
Тематичне оцінювання!!! Пройти тестування за посиланнями https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzEha-vae4XDbHz0pQqbqnUrWhMhRdcxlOXlvN3i7YbBNrLw/viewform?usp=sf_link8 квітня 2020 р.!!!
Добрий день! Розпочинаємо з вами маднрівку територією стародавньої Італії.Сьогодні ви познайомитесь з природно-географічними умовами Апеннінського півострова та соціальним устроєм Риму в часи царів та становлення республіки. Всі нові поняття будуть висвітлені в матеріалах уроку, які знаходяться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1-hVYFcKowF-ytTW8i2hbsgpM6rmjBgRP
Зверніть увагу!!!! Домашнє завдання (он-лайн вправи та письмові завдання) теж знайодять у уьому файлі.
Домашнє завдання бажано виконувати відповідно до нашого шкільного розкладу.
Якщо виникають запитання - пишить/дзвоніть до 17-00 (щоденно, окрім вихідних)
10 Квітня 2020!!!
Добрий день! Тема уроку "Військова експансія Риму!"
Ви переглянули урок "Військова експансія Риму" по телевізору.
Якщо ви щось забули, або з першого разу не запам'ятали, то ви можете
переглянути урок ще раз на ютуб-каналі МОН або подивитись відео за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rgES3MsD8KU&list=PLKryum2977DH7P4fYygbu4TvrglOsbFz4&index=6&t=5s
Звичайно не забуваємо про роботу з підручником - ваш параграф
на сьогодні §35
Завдання до уроку
Заповнити таблицю "Пунічні війни"
Мета
|
І Пунічна війна
|
ІІ Пунічна війна
|
ІІІ Пунічна війна
|
Захоплення Сицилії
|
Розширення
Карфагена
|
Знищення Карфагена
|
|
Хід подій
|
|||
Результати
|
Для узагальнення вже набутих знань з історії Стародавнього
Риму пройдіть, будь ласка, тестування
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd6hUKhIvnNIyj07bxgTRZKlSuI-9DPd3DFWhg7Sr7vKlyx6A/viewform?usp=sf_link15 квітня!!! Добрий день!!!
Ви переглянули урок по ТБ, якщо ви щось забули, або не зрозуміли, то можете подивитись його ще раз https://www.youtube.com/watch?v=E8D8JCY9PoM
Ваші завдання до уроку:
1. Прочитати уважно параграфм 38-39
2. Виконати он-лайн вправу (ви вже знаєте, як їх виконувати :), обов`язково надіслати скрін або фото виконаної вправи) https://learningapps.org/watch?v=p4s4om1uj18
3. Заповнити хронологічну таблицю. Увага!!! Якщо ви забули, що таке наслідки - нагадую, що це те, до чого призвела подія (що відбулося в її результаті)
Дата
|
Подія
|
Наслідки
|
133 р. до н.е.
|
||
123 р. до н.е.
|
||
88 р. до н.е.
|
||
82 р. до н.е.
|
||
74 р. до н.е.
|
||
60 р. до н.е.
|
||
49 р. до н.е.
|
||
45 р. до н.е.
|
Завдання виконати до п'ятниці. У п'ятницю знову буде урок по ТБ, після нього надішлю нові завдання.
17 квітня!
Вітаю! Сподіваюся, що ви подивились урок по ТБ. Якщо ні, то перегляньте його за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=i8PdjNGFjGcКрім того повторіть п.4 параграфу 39.
ознайомтесь з довідковою інформацією https://drive.google.com/open?id=1GRud-
Eq3ePdIJ47VOIEQ8ETYSLDytguv8kqcWzvjCAg
ЗАВДАННЯ:
1. Виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=pt4iepkdn20
Фото вправи надіслати мені
2. Перейдіть за посиланням та розгляньте хмарину слів https://wordart.com/5h4i0vt6qviz/word-art
У хмаринці заховалися крилаті вислови, що пов'язані з Юлієм Цезарем (підкажу їх там чотири). Вам потірбно знайти і записати (правильно) ці вислови у табличку, а також записати, яка історична подія лягла в основу кожного вислову
Крилатий вислів
|
Історична подія, що лягла в
його основу
|
|
1
|
||
2
|
||
3
|
||
4
|
22 квітня!
Вітаю! Ви подивились по ТБ урок про Римську імперію. Якщо з будь-яких причин ви його пропустили, можете переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SgDtJpFyjl0Доповніть свої знання з теми, прочитавши параграф 40 підручника.
ЗАВДАННЯ (виконати до п'ятниці)
1) Виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=pbne5qinn18 (фото мені)
2) Пройдіть, будь ласка тестування https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTbDQJJDVHHLf32-ZuyH8P_wpeJOuiatTmQ5GIB1bxHIc_4w/viewform?usp=sf_link
24 квітня!
Добрий день!Якщо ви не подивились урок по ТБ, або були не дуже уважними перегляньте його ще раз https://www.youtube.com/watch?v=1TElzN7jwgw
Прочитайте у прідручнику параграфи 37 і 42
Виконайте у зошиті наступне завдання (на вибір)
1. Уявіть, що ви потрапили до Стародавнього Риму і має можливість прогулятися його вулицями. Складіть коротку розповідь про свою прогулянку, описавши, що ви там побачили та свої враження.
2. Уявіть, що ви живете у Стародавньому Римі. Опишіть один день із життя давнього римлянина (зважайте буде це багата людина чи бідна)
Завдання виконати до 29 квітня
29 квітня!
Добрий день!
Тема уроку "Культура Стародавнього Риму"
Для ретельного вичення теми уроку подивіться відео (якщо ви його роппустили по ТБ) https://www.youtube.com/watch?v=hSDhdYjfsas
Опрацюйте додатковий матеріал (ви також можете його завантажити за кодом на стор. 209 підручника) https://drive.google.com/open?id=1c83Tu6uquiJXR3QYmuWDK_vfo4UFnjnn
За результати складіть талицю "Доягенння культури Стародавнього Риму"
Галузь
|
Досягнення (хто і що зробив)
|
Наука
|
|
Література
|
|
Архітектура
|
|
Мистецтво
|
6 травня 2020 р.
Вітаю! Тема уроку "Кризові явища в Римській імперії"
Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=7YJVL01hMGk&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=10&t=0s
ЗАВДАННЯ:
1. Подивитись відео
2. Опрацювати параграф 41
3. Спробуйте робити у зошиті записи, так як це рекомендовано у відео-уроці
4. Для закріплення своїх знань виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=p3f9y8mbn20
Тема уроку "Виникнення та поширення християнства"
Віде до уроку https://www.youtube.com/watch?v=9lMfHOkUfLQ
Завдання:
1. Подивитись відео
2. Прочитати параграф 43
3. Виконати завдання з малюнку (ребуси та крилаті вислови)
Добрий день! тема уроку "Поділ Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії" Матеріали до уроку https://drive.google.com/open?id=1K9l3OW3qMSl54JckJWC2A7bWOkUv7k_U після опрацювання уроку пройти тестування https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdsx3Wdjvt1N04ti1C7oeJ2-xDLiNsunkvL36lr_chldLZhqA/viewform?usp=sf_link Виконати до 15 травня
Матеріали і завдання до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1lgExYp6rDUnlfcLqnP4cqdWrxqEw5ncI
Виконати до 20 травня
Тема уроку "Суспільне та господарське життя, вірування давніх слов'ян"
Матеріали і завдання до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=13h1diNkF5RuaEnP_o8KGyVeAQqU9WZt-
Виконати до 22 травня.
Повторити параграфи 33-34, підготуватися до контрольної роботи.
Тестування відбуватиметься на платформі Всеосвіта за посилданням https://vseosvita.ua/test/start/jdg117
Перейдіть за посиланням, введіть своє прізвище та ім'я і проходьте тестування.
УВАГА!!! Тест триває 40 хвилин від моменту реєстрації (як на уроці). Тестування буде відкритим з 9-00 22 травня до 9-00 26 травня.
Для узагальнення отриманних протягом року знань подивіться, будь ласка відео https://www.youtube.com/watch?v=J0LXewEiuK8&list=PL7w9d-B_UG-vqdxoNiL6wjl6IDwkuRhMA&index=120&t=0s&fbclid=IwAR2ei0k48N8iiUtpLpeP4QRbF1CG-UGDak9rvr0WOzipp-L8F2KYClBVShw
Щоб самостійно перевірити наскільки добре ви опанували цей курс пройдіть тестування (воно діагностичне і не буде виставлятися у журнал) http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-vsesvtnya-storya-storya-ykrani-ntegrovaniyi-kyrs6-klas/yzagalnennya-do-kyrsy-vnesok-davnh-tsivlzatsyi-kyltyr-narodv-v-storyu-lyudstva
3. Спробуйте робити у зошиті записи, так як це рекомендовано у відео-уроці
4. Для закріплення своїх знань виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=p3f9y8mbn20
8 травня 2020 р.
Вітаю!Тема уроку "Виникнення та поширення християнства"
Віде до уроку https://www.youtube.com/watch?v=9lMfHOkUfLQ
Завдання:
1. Подивитись відео
2. Прочитати параграф 43
3. Виконати завдання з малюнку (ребуси та крилаті вислови)
4* Дати у зошиті відповідь на запитання:чому християнство стало популярним насамперед серед найбідніших жителів Римської імперії?
Завдання виконати до 13 травня
Гарного дня!
13 травня 2020 р.
Добрий день! тема уроку "Поділ Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії" Матеріали до уроку https://drive.google.com/open?id=1K9l3OW3qMSl54JckJWC2A7bWOkUv7k_U після опрацювання уроку пройти тестування https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdsx3Wdjvt1N04ti1C7oeJ2-xDLiNsunkvL36lr_chldLZhqA/viewform?usp=sf_link Виконати до 15 травня
15 травня 2020 р.
Добрий день! Тема уроку "Походження слов'янських народів. Велике розселення слов'ян".Матеріали і завдання до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1lgExYp6rDUnlfcLqnP4cqdWrxqEw5ncI
Виконати до 20 травня
20 травня 2020 р.
Добрий день!Тема уроку "Суспільне та господарське життя, вірування давніх слов'ян"
Матеріали і завдання до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=13h1diNkF5RuaEnP_o8KGyVeAQqU9WZt-
Виконати до 22 травня.
Повторити параграфи 33-34, підготуватися до контрольної роботи.
22 травня 2020 р.
Контрольна робота.Тестування відбуватиметься на платформі Всеосвіта за посилданням https://vseosvita.ua/test/start/jdg117
Перейдіть за посиланням, введіть своє прізвище та ім'я і проходьте тестування.
УВАГА!!! Тест триває 40 хвилин від моменту реєстрації (як на уроці). Тестування буде відкритим з 9-00 22 травня до 9-00 26 травня.
27-28 травня 2020 р.
Вітаю!!! Завершуємо вивчати історію Стародавнього світу.Для узагальнення отриманних протягом року знань подивіться, будь ласка відео https://www.youtube.com/watch?v=J0LXewEiuK8&list=PL7w9d-B_UG-vqdxoNiL6wjl6IDwkuRhMA&index=120&t=0s&fbclid=IwAR2ei0k48N8iiUtpLpeP4QRbF1CG-UGDak9rvr0WOzipp-L8F2KYClBVShw
Щоб самостійно перевірити наскільки добре ви опанували цей курс пройдіть тестування (воно діагностичне і не буде виставлятися у журнал) http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-vsesvtnya-storya-storya-ykrani-ntegrovaniyi-kyrs6-klas/yzagalnennya-do-kyrsy-vnesok-davnh-tsivlzatsyi-kyltyr-narodv-v-storyu-lyudstva